Monday 22 September 2014

SHAKLEE COLLAGEN POWDER







Semakin kite berusia, tubuh kite menghasilkan kurang dan semakin kurang kolagen, mengakibatkan lebih banyak kedutan dan garis halus, di samping kulit yang semakin kendur.  Umur bukanlah hanya satu faktor yang menyebabkan kekurangan kolagen di dalam tubuh kita.  Kerosakan kolagen juga boleh dipercepatkan dgn faktor  luaran spt matahari, radikal bebas di udara, air dan nutrisi, merokok dll.  Justeru itu, Shaklee Collagen Powder mampu membantu kulit kite mengekalkan elastisiti semulajadi dan memperlahankan kehadiran kedut-kedut.

Kolagen juga bermanfaat dalam membantu menguatkan rambut dan merangsang pertumbuhan semula rambut.  Kuku akan menjadi lbh kuat, bintik putih akan hilang dan pangkal kuku akan mengekalkan warna yang sihat.  Kulit anda sendiri akan kurang kering dan elastisiti akan bertambah baik.  Kulit juga akan sembuh dgn cpt dan akan mengurangkan parut hodoh bekas operation @ kilot.

Kolagen adalah sama pentng untuk tulang seperti juga tulang perlukan kalsium. Kolagen membantu menguatkan tulang dan mengurangkan kemungkinan rapuh.  Kolagen juga membantu mengurangkan kesakitan dan geseran di sendi2.  Ianya juga baik untuk mata. Kornea memerlukan kolagen dan ianya membantu mengekalkan ototo mata supaya tetap anjal. Kolagen ini juga akan memastikan otak sentiasa sihat. Sel glya membekalkn nutrisi kepada otak dan ini disokong oleh kolagen.. Adalah penting untuk menentukan agar otak anda mendapat manfaat kolagen agar minda tetap berkeaadaan baik walaupn anda sudah tua.

Bulan September 2014 ini istimewa sikit coz Kolagen ada buat offer beli 6 percuma 1 kotak dan free keahlian.  Untungkan??

Saya sndr penah mkn colagen ni masa promosi tahun lps..apa yang sy perasan bile bangun tdo jer..tumit kaki lembut dan muka sgt mois...bkn berminyak yea...Jom cantik tanpa suntikan.

Hubungi saya 0199708137..

No comments:

Post a Comment