Monday 22 September 2014

ADVANCE JOINT HEALTH COMPLEX

Advanced Joint Health Complex mengandungi satu bentuk ekstrak Boswellia yang telah ditunjukkan di dalam kajian klinikal, mampu meningkatkan keselesaan sendi di dalam jangkamasa seawal 5+ hari hampir 28% lebih pantas dari yang didakwa oleh satu jenama terkemuka.

Ramuan yang dirumus secara saintifik ini merangkumi ramuan yang terbukti secara klinikal :
* Meningkatkan mobiliti
* Meningkatkan fleksibiliti
* Meningkatkan fungsi sendi
* Menyokong kesihatan sendi sepanjang masa

Juga merangkumi kombinasi nutrien kesihatan sendi yang direka khas:zinc, kuprum,maganese dan Vitamin C- setiap satunya memainkan peranan yang unik dan kritikal di dalam membangunkan kolagen penghubung rawan yang sihat.

Tidak seperti kebanyakan supplement kesihatan sendi, New Advanced Joint Health Complex tidak mengandungi kondroitin, satu bahan yang terbukti di dalam ujian klinikal menghalang penyerapan glukosamin. New Advanced JoinT Health ini adalah 100% bebas kekerang dan 100% vegetarian-tidak langsung mengandungi sumber haiwan.

Saya pernah membaca artikel yang dikeluarkan oleh doktor yang mengatakan wanita yang telah menopause akan mudah mengalami sakit lutut kerana semua kilang dalam badan wanita telah ditutup dan tidak lagi menghasilkan pelincir berbanding dengan kaum lelaki.  Kepada anda-anda yang mempunyai ibu yang mempunyai masalah kesakitan lutut elok diamalkan Advanced Joint Health ini.  Ada sesetengah org mengalami sakit lutut apabila telah berusia disebabkan pernah terjatuh satu ketika dahulu.

Seorang pakcik yang mengalami sakit lutut ini telah membuktikan  sakit lutut telah hilang setelah konsisten mengambil AJHT ini. Dan paling mengembirakan pakcik ni dah blh sembahyang berdiri dan berjemaah ke masjid..Secara x langsung dah boleh promote pd geng2 masjid yang mengalami masalah sedemikian.

Jom order untuk parents anda...

Hubungi saya di wasup/telegram : 0199708137


No comments:

Post a Comment