Monday 22 September 2014

ALFAFA COMPLEX-


~RAJA SEGALA TUMBUHAN~
Alfafa Complex merupakan Formula Shaklee Signature yang pada asalnya dibangunkan oleh Dr Shaklee dalam tahun 1950 an.

Diperbuat dari tanaman Alfafa (Medicago Sativa)secara organik di California yang bebas dari pestisid, herbasid dan menggunakan bahan kompos /baja bebas kimia.  Medicago Sativa memiliki gred yang paling tinggi di kalangan tumbuhan alfafa.  Tumbuhan ini mengambil masa sekurang-kurangnya 2 tahun untuk membesar dan akarnya boleh mencapai sehingga 20 kaki ke dalam tanah untuk menyerap pelbagai nutrisi. Daun Alfafa dari Shaklee hanya akan dituai apabila ia mencapai tahap kematangan mutlak.

Banyak manfaat yang diperolehi sekiranya kita mengamalkan alfafa dalam kehidupan seharian:-

  • Mencuci hati, darah dan usus- Ini adalah makanan yang sangat beralkali yang boleh mengembalikan kenormalan badan yang berasid, menghilangkan toksik dari badan, membersihkan hati, kolon, darah dan mencantikkan kulit dan otot.
  • Melawan alahan - Memperbaiki keadaaan kulit dan hidung sensitif, kurap, bau badan dan ulat air.
  • Baik untuk perubahan patologi di dalam usus dan perut.  Memperbaiki masalah saluran penghadaman seperti kembung, hyperacidity, ulser gastrik,hepatitis dan sembelit.
  • Menyingkirkan lemak dan kolestrol - kajian klinikal terbukti bahawa penggunaan jangka panjang daripada alfafa akan menghapuskan lemak, mengurangkan kolesrtol, mencegah penyakit jantung, strok dan darah tinggi.  Hanya alfafa yang mengandungi saponin yang bertindak sebagai serap yang menyerap KOLESTROL.
  • Melawan tumor, melegakan keletihan dan mencegah/merawat atritis.  
Walaubagaimanapun, alfafa tidak sesuai diambil oleh pesakit SLE.  Harga Alfafa ini mampu dimiliki dan terdapat dalam Set Kurus, Set Resdung/Alergik dan Set Kesuburan.  Jom amik alfafa tuk buang toksik beracun dalam badan anda. Cegah sebelum parah.

Hubungi saya untuk tempahan : 0199708137
COD Kota Bharu.




 
 

No comments:

Post a Comment