Monday 29 September 2014

RASAI PERUBAHAN DENGAN MENGAMALKAN ESP

Bile dah amalkan betul2 ESP ni mmg kalian akan rasai perubahan pada kulit wajah..If kena betul cara aturan makan silap2 hari bulan berat badan pun turun.. Ramai ibu menyusu berjaya mengurangkan berat badan dengan mengamalkan ESP.  Mungkin kalau hari2 orang yang jumpa kite I means officemate @ family, suami, isteri ank2 mybe diarg x perasan sgt if kulit kite dah semakin cerah. Tapiii..if kite jmpa org 2 jarang2 dalam sebulan ke x jmpa..mesti org2akan perasan kulit anda bebas cela dan gebuss.

Selalunye customer kasitau bile amalkan esp ni..jerawat, parut dan kulit menjadi semakin cerah..ini luahan customer yea.  Kenapa muka anda mudah berparut? Maksud sy bekas luka, jerwat..silap2 hb kena gigit nyamuk pun berhari2 nk hilangkan parut.  Kulit berparut adalah disebabkan kurangnya protein untuk membina sel2 baru..ESP amatlah sesuai diamalkan if muka korang berjerawat, lubang2 dan berjeragat.. Bonus untuk anda..kulit semakin lembap dan warna kulit menjadi sekata..

Jom kite tgk apa yang ESP boleh bantu kite..

* Awet muda - Asid Amino penting untuk membina otot, kuku, rambut, darah dan organ,kulit dll.  Pengambilan kerap adalah KUNCI AWET MUDA.

* Baik untuk hormon - kacang soya adalah satu2nya tumbuhan yang kaya dengan isoflavones, fungsinye bersamaam dengan hormon wanita.  Ia membantu merendahkan paras kolestrol, mencegah risiko osteoporosis dan sakit jantung.

* Baik Untuk Prostat - Genistein yang tkandung dalam kacang soya terbukti keupayaannye mengekang pertumbuhan dan perebakan sel kanser. Ia memusnahkan radikal bebas di dalam sel badan sebelum ia menukar DNA kepada SEL KANSER. Ia juga sangat baik dalam pemulihan uterus, menopause dan pembesaran prostat. 

* Kulit remaja - Merangsang pembentukan semula kulit dan otot, mengurangkan kedutan, agen anti penuaan, mengembalikan radian kulit dan kepejalan otot, percepat sembuhan luka dan mengurang KESAN PARUT.

* Pembekal TENAGA - Membekal tenaga dengan segera dan meningkatkan sistem imun, maka ia baik untuk kekal bertenaga, mencegah migrain, insomia dan tekanan.

* Membaiki pigmentasi - membaiki masalah rambut seperti beruban dan rmbut gugur, membaiki masalah pigmentasi, kedutan dan kesan tua.

* Membaiki memori- meningkatkan kualitit memori, vitaliti dan dorongan seksual dan rangsangan.



Nak Order : 0199708137
COD Kota Bharu

No comments:

Post a Comment