Wednesday 4 October 2017

SAKIT KEPALA & MIGRAIN

Pada zaman dahulu kala, means zaman sebelum saya kenal Shaklee, saya sering sakit kepala.  Saya sendiri pun hampir confius, tak tau kenapa. Nak kata stress, tak juga, salah makan kekadang je. Tetiba sakit kepala, paling teruk jadi muntah. Fuhh..

Masa tu selalu juga la saya CUTI SAKIT. Doktor pun just bagi ubat. Bila track je rekod perubatan, doktor suggest buat fullly medical check up. Tapi, Alhamdulillah keputusan ok je.

Kekadang bila ada tugas atau nak keluar jumpa kengkawan saya terpaksa batalkan last minute. Sebab saya pernah muntah teruk semasa keluar dengan kawan saya waktu saya sakit kepala. Nasibla kawan saya bawak terus ke klinik. Fragile sungguh rasa masa tuh.

Kalau Ikut cakap mak saya dia cakap saya ni keturunan migraine. Tak sure lah pulak betul atau tak.

Lepas dah ambil B Complex dan Ostematrix masalah sakit kepala jarang menjengah di samping jaga makan. Paling saya perasan saya dah kurang CUTI SAKIT.  Semuanya dengan Izin Allah. Apa yang penting usaha.

No comments:

Post a Comment