Tuesday 17 April 2018

PERNIAGAAN SHAKLEE ALA DROPSHIP 2018

Wanita zaman sekarang ramai mencari peluang untuk berniaga. Ada yang betul-betul memerlukan duit dan ada yang nak buat simpanan masa hadapan dengan hasil untung berniaga.

Saya dengan ini menyarankan biznes Shaklee kerana ramai suri rumah yang berjaya menjana income kerana biznes Shaklee lebih kepada online biznes. Sambil jaga anak, kemas rumah, anda boleh peruntukan sedikit masa untuk uruskan biznes.

Lelaki? Lelaki pun ramai juga yang buat biznes Shaklee ni tau. Tapi kali ni saya nak syorkan wanita. Dah ada kerjaya? Boleh jadikan ia sebagai perniagaan part time tau!

Tahu tak wanita ni dia suka shopping, nampaknya benda cantik terus nak beli, kekadang terpaksa kuburkan impian nak membeli bila harga terlalu mahal dan ada keperluan lain yang perlu didahulukan.  Kekadang bila tak dapat shopping barang, contohnya handbag boleh sampai tahap termimpi-mimpi ok. Sape pernah macam ni baik mengaku.Hihi.

Senang ke jual vitamin? Alhamdulillah senang sebab kita hanya share kebaikan vitamin dan membantu ramai orang untuk tampil lebih sihat.

Dapat bonus hasil jual vitamin dapatlah kita bantu serba sedikit ekonomi keluarga? Nak sertai Shaklee dengan modal serendah RM68.90 ? 

Hubungi kaknaja : 0199399544 ( Nanti kita sembang tepi).

No comments:

Post a Comment