Sunday 12 April 2015

CINCH ENERGY TEA MIX

Cinch Energy Mix Tea ditambah dengan taurina untuk meningkatkan tenaga dan ketahanan badan.  Ianya adalah pilihan alternatif terbaik untuk menggantikan minuman kopi, soda atau manisan untuk mengelakkan kecergasan tubuh.  Tanpa gluten, tiada perasa tiruan, pewarna dan bahan pemanis.

Disediakan secara semulajadi untuk menyimpan semua nutrient yang terdapat dalam daun teh termasuk serat, mineral dan antioksida.  Salah sau antioksidan yang dijumpai dalam teh merha yang dikenali sebagai polifenol- pejuang kanser yang kuat.  Polifenol membantu kerosakan badan yang disebabkan oleh radikal bebas.  Ia merupakan antioksidan yang begitu kuat dan dikaji sebagai pencegahan kanser dan agen yang boleh menghalang dari merebak.

White Tea Extrect juga dikenali teh hijau muda dengan mempunyai kandungan antioksidan yang lebih tinggi berbanding teh hijau.  Rooibos red tea extract adalah tumbuhan unik yang berasal di Afrika Selatan, kaya dengan sebatian polifenol-antioksida.

Banyak betul fungsi Cinch Tea ni.. Saya sendiri mmg mengamalkan teh ini untuk menghilangkan rasa mengantuk lepas makan dan menambah tenaga.  Apa yang membuatkan saya suka mengenai teh ni adalah kerana ianya memberi rasa kenyang berpanjangan.  Waktu saya breakfast adalah pukul 9-10 pagi dan tengah hari sy mengambil teh ni dan saya masih tidak merasa lapar walaupun jam sudah menunjukkan pukul 6 petang.

Bestkan? Korang nk diet meh cuba teh sedap ni.. Nanti sy kasi resipi istimewa untuk anda semua.

Hubungi sy di talian 0199708137.

 

No comments:

Post a Comment