Saturday 11 March 2017

OSTEMATRIX DAN SAKIT BADAN

Sakit badan atau sakit urat lebih sinonim dengan ubat kampung. Jangan risau Shaklee ada Ostematrix untuk membantu masalah anda.

Ada seorang teman rapat saya ni memang sangat tak suka susu. Kimsalam sama susu katanya. Mula-mula saya tak tahu, tapi bila saya tengok anaknya yang kecik dah xde gigi, saya tanya tak minum susu ke masa preggy. Dia cakap tak gemar. Langsung tak minum. Aduyai. Kesibukan bekerja ke sana ke mari sambil menguruskan anak membuatkan dia selalu sakit badan. Dia selalu menelan ubat terkawal dengan dos yang tinggi. Alamak, pada mulanya saya sangkakan jamu kampung, tapi rupanya pain killer lebih kurang. Bila telan terus ok, then sakit lagi badan. Saya rekemenkan Ostematrix. Dia pun macam berminat nak try sebab ianya disokong oleh kawan-kawan yang dah pernah ambil. Dah beli Ostematrix jadi masalah pulak! Tak boleh telan Pil besar. Nak tak nak sebab nak sihat dia telan pulak dengan air milo. Dah telan beberapa hari terus cakap sedap badan. Bangun pagi pun best. Alhamdulillah.

Adik saya yang lelaki pun suka Ostematrix ni nak elak SAKIT BADAN, almaklumlah kerja dia pun banyak kena jalan. Kawan saya pun suka, memang suka order Ostematrix ni. Dua-dua ni adalah cikgu. Mungkin penat kot naik tangga turun tangga setiap hari.

Nak tau lagi? Orang perempuan ni mudah hilang kalsium tau disebabkan haid setiap bulan, mengandung dan menyusu. Mungkin ada yang belum tahu kan? So, Ostematrix ni tersangat wajib untuk semua perempuan.

Nak order Ostematrix? Jangan lupa tau contact Kak Naja.

No comments:

Post a Comment