Sunday 2 April 2017

KENAPA SAYA PILIH BIZ SHAKLEE

Sebenarnya entry dah lama peram. Peram tajuk. Asyik lupa jer nak menulis.

Kenapa Kaknaja pilih Biz Shaklee? Nak tahu tak. Lambakan biz online mahupun offline adalah terlalu banyak alaf ini. Pilih jer nak biz apa semua ada.

Tapi kaknaja pilih Shaklee. Pada awalnya tak de niat pun nak berbiz Shaklee ni. Hihihi(ngada). Bermula dengan guna produk dan rasai kesan dan peram. Beli untuk diri sendiri jer pada asalnya. Tapi, tetiba terjumpa kengkawan lama dan mereka nak order lepas tengok muka saya cerah sikit lepas ambil ESP. Wowie. Bukan cerita perasan. Saya cakap nanti2 lah. Nanti saya pos. Pos segera tau. Wah g2.Ramai jugak yang order. Siap dapat bonus. So, saya share d fb. Semacam menarik biz ni.

Yang paling best sebab produk Shaklee ni selamat, so, tak ragu-ragu lah kita nak jual kan. Bila dah share ramai pulak yang order. Lagi menarik. Dah consume mereka bagi respon yang positif. Kesihatan bertambah baik. Lega dan syukur  sangat bila dengar.

Menariknya biz Shaklee ni, banyak urusan jual beli dijalankan secara online. Tak perlu lambakan stok yang banyak, boleh buat order online lepas customers buat payment dan Shaklee poskan. Siap ada insuran dan warranty lagi tau barang yang dipos. Tak kisah la bila nak bercuti dalam luar negara urusan jual beli boleh dilakukan asalkan ada Internet.

Menarik bukan? Bagi saya yang bekerja sambil berniaga ni pun tiada masalah tau nak biz.

Anda berminat nak join biz Shaklee?

Hubungi saya :0199399544

No comments:

Post a Comment