Wednesday 5 April 2017

STEP BERMULA KISAH PERNIAGAAN SHAKLEE.

Baru - baru ini, saya berpeluang menghadiri Program Master Key di Kota Bharu. Program bermula dari pagi sampai ke petang. Sebenarnya berbelah bahagi nak p ke tak sebab weken g2. Last minute register then terus p walaupun ada banyak kerja belum beres. Saya fikir Program Master Key ni jarang ada.

Banyak slot actually Master Key ni tau. Antara slot yang saya tak suka adalah group discussion, nak ngelat la g2.Hahah.(Gurau jer). Bukan tak suka, risau sikit je takut dapat tajuk susah2.Macam budak sekolah pulak. Hihih.

Tajuk saya hari tuh "Bagaimana anda tertarik dengan Shaklee"? So, kami pun bincang2 la sejarah diri masing-masing macam mana boleh join Shaklee ni.

Yang pertama mesti disebabkan tartarik dengan produk. Dah try consume, then tartarik nak biz dan nak jana income. Almaklumlah dah dapat kesan yang bagus.

Step yang saya nak bagitau, Rata-rata peniaga Shaklee ni bermula dengan consume Vitamin Shaklee, kemudian dah rasa kesan terus share kebaikan produk. Sape tak nak share kalau tengah2 bulan Shaklee bayar bonus. Mesti best!!

Anda pernah makan Shaklee? Dah rasa kebaikan? Jom share untuk jana in come.

Hubungi Kaknaja founder Empayar Diamond Touch.

0199399544

No comments:

Post a Comment