Saturday 11 March 2023

IMPIAN BERSAMA SHAKLEE





Lain padang lain belalang, lain lubuk lain ikannya.  Begitu juga dengan manusia, lain orang lain citarasa,lain keadaan lain impiannya. Setiap dari kita pastinya mempunyai impian kehidupan kecil atau besar. Perbezaannya adalah dari segi tahap kewangan, suasana dan cara seseorang itu dibesarkan.

Bagi kebanyakkan wanita, tapi bukan semua pasti mempunyai ‘wishlist’ setiap bulan sama ada pembelian di kedai ataupun secara atas talian. Satu kepuasan apabila dapat membeli sesuatu yang diimpikan. Impian kecil ini pastinya tidak menelan kos yang besar.

Impian setiap manusia yang berbeza begitu juga dengan diri sendiri. Impian terbesar saya adalah menunaikan Fardhu Haji Rukun Islam ke 5 bersama keluarga tersayang. 

Pasti ianya memerlukan doa tanpa putus dan simpanan duit yang cukup untuk ke sana.  Oleh sebab itu, saya menceburi bidang perniagaan dengan menjual supplement Shaklee. Untuk makluman, income Shaklee ni adalah pasif income di mana ianya tiada limit bergantung kepada pencapaian perniagaan bulanan.

Seronoknya berniaga Shaklee ni selain income, ukhwah yang terjalin di antara satu sama lain. Semangat teamwork yang diterapkan sangat membantu saya menjana lebih pendapatan bersama Shaklee seterusnya dapat merealisasikan impian besar saya di masa yang akan datang.

No comments:

Post a Comment