Thursday 9 March 2023

SET PUASA SHAKLEE PILIHAN RAMAI



Menginjak lagi dua minggu, seluruh umat Islam di seluruh dunia akan menyambut Bulan Ramadhan yang mulia. Pastinya bulan ini yang ditunggu-tunggu oleh seluruh umat Islam, kerana pahala kebaikan berlipat ganda.

Selain itu, pelbagai juadah Ramadhan yang unik juga menjadi  kan puasa lebih meriah. Seperti kebiasaan, selain berbuka puasa dengan kurma yang merupakan makanan sunnah, ayam percik, nekbat, kuih guba guling juga adalah menu yang tidak ketinggalan di Pantai Timur.

Selalunya dan kebiasaan makanan dan perbelanjaan Bulan Ramadhan agak tinggi kerana kenaikan harga barang mentah. Dalam keterujaan kita menikmati pelbagai menu pastikan ia berpada- pada agar bacaan gula dan kolestrol tidak naik mencanak.

Bercerita mengenai pengalaman sendiri berkaitan dengan menu puasa dan diet pastinya ia memberi kesan dan perbezaan. Biasalah wanita, pastinya berniat nak turunkan berat badan sepanjang tahun termasuk Bulan Puasa.

Untuk menurunkan berat, pastinya kita mengurangkan kuantiti makan. Setelah belajar mengenai ilmu pemakanan ini, baru tahu kurang kalori harian juga menyebabkan berat sukar turun. Tapi bila dah belajar pasti berat turun dengan mudah.😄

Selain persediaan rohani dan jasmani, pastinya saya tidak melupakan Set Berpuasa Shaklee 1-2-3 kerana ianya membantu memberi kecergasan sepanjang berpuasa.

Almaklumlah bila bekerja ni tenaga kena lebih sedikit. Sesudah sahur pastinya dah kena bersiap menuju ke pejabat kerana jalan agak sibuk pada bulan puasa.

Untuk mengelakkan diri menjadi lemau, pastikan anda bersahur dengan ESP dan Cinch Chocolate kerana rasanya yang lazat dan mengenyangkan. Selain itu, Perfomance Drink dapat membantu mengurangkan rasa dahaga,kulit dan bibir juga tidak kering. Gabungan ESP, Cinch Chocolate dan Perfomance Drink ni terdapat dalam Set Puasa Shaklee yang sangat murah pada bulan ini.

Cara menyediakan juga mudah dan tidak merumitkan. Dan paling best bulan ini Shaklee buat Promosi harga murah sangat. Rugilah kalau tak grab yea.

Tak tahu nak beli kat mana Set Puasa Shaklee ? Jom tekan nombor kat bawah ni yea.


☎️ - 0199399544

Fb,Ig & Tiktok :- Naja Ghazali



No comments:

Post a Comment