Monday 27 March 2023

VITAMIN C BUKAN HANYA UNTUK CANTIK





Kalau nak cantik telanlah Vitamin C atau inject Vitamin C banyak- banyak mesti kulit cantik.  Biasa terdengar begitukan? Tidak dapat dinafikan memang Vitamin C dapat membantu anda mendapat kulit yang cantik dan bebas dari sebarang cela. Tahukah anda Vitamin C juga mempunyai fungsi lain yang lebih menarik untuk kesihatan seluruh badan anda.

Vitamin C juga lebih dikenali sebagai vitamin yang membantu meningkatkan Sistem Imun Badan yang dapat menghalang anda dari terkena selsema,demam & batuk. Sebab itu ramai di kalangan kita telah mengambil Vitamin C seawal usia kanak-kanak untuk tujuan tersebut.

Selain itu ianya dapat membantu penyembuhan luka dengan cepat. Bagi ibu bersalin dan mereka yang baru menjalani pembedahan sangat sesuai mengambil Vitamin C untuk membantu proses penyembuhan luka dengan cepat.

Salur darah juga akan menjadi elastik dengan pengambilan yang betul. 


Yang lebih menarik perhatian saya adalah sifat vitamin c sendiri adalah anti radang. Walaubagaimanapun, perlu diingatkan untuk mendapat kesihatan elakkkan memakan benda yang menyebabkan radang.

Mungkin di kalangan anda sudah mengetahui apakah makanan yang menyebabkan diri anda alergik atau radang.  Perlu dielakkan agar anda tidak mudah jatuh sakit dan sentiasa sihat.

Berminat nak dapatkan Vitamin C. Boleh hubungi nombor yang tertera di bawah.


☎️ 0199399544

No comments:

Post a Comment