Wednesday 20 September 2017

MEMILIIKI KULIT SIHAT ADALAH IMPIAN SEMUA

Bersiaran lagi kita sekali lagi. Just nak share berkenaan kulit sihat ni ha.

Sekarang ni lambakan penjualan produk make up adalah terlalu banyak. Anda boleh sama ada nak yang mahal atau murah. Dan personally saya sangat teruja melihat wanita - wanita menjadi lebih cantik dan bermake up.

Pilihan bermake up atau tidak adalah pilihan kita sendiri.  Zaman dulu-dulu saya sendiri pun sangat minat menconteng muka. Feeling cute. Maklumlah zaman remaja semua saya rasa nak try.

Dan sekarang ni saya x teruja sangat nak make up. Pakai krim, bedak & lipstik sudah memadai. Dah x minat ke?  Faktor usia dan keterbatasan masa gitewww. Hihi.

Dan saya merasakan sangat bonus bila mana kulit sihat tanpa cela. Tak nak up pun still nampak bermaya, tegang dan tak kusam. Bestkan?

Nak tak kulit sihat luar & dalam?

Jom dapatkan Set Radiant 4 promosi sampai hujung bulan ni. ☺

No comments:

Post a Comment