Wednesday 22 February 2017

Berpantang Bersama Shaklee

Dah lama sebenarnya saya nak bercerita Set Pantang Shaklee ni. Tapi asyik tertangguh. Ok, sementara waktu rehat ni kita cerita sikit lah berkenaan Set Berpantang.

Bila sebut je Set Pantang ramai yang cenderung menggunakan akar kayu a. k . a. Set Tradisional seperti kebanyakan orang dulu-dulu kala. Tanggapan saya mungkin x ramai yang berminat nak try Jamu Moden dari Shaklee ni. Salah rupanya. Ramai jugak yang buat pembelian Set Berpantang Shaklee ni.

Bila ditanya kenapa? Berdasarkan testimonial yang menyatakan lebih bertenaga dan kulit semakin cantik serta susu badan melimpah ruah. Wah, menarik. Ada seorang kawan ni pun order Set Berpantang dengan saya, sebelum ni dia ada ambil Set Kesuburan Shaklee jugak setelah beberapa tahun berkahwin tetapi tiada cahaya mata. Saya tanya kenapa ambil Set Berpantang Shaklee? Dia bagitau sebab kalau ubat pahit dia tak telan takut membazir, so dia ambil Shaklee sebab memang dia akan makan. 😍

Alhamdulillah ramai bagi feedback positif. Sepertimana yang kita ketahui biasanya wanita bersalin kehilangan banyak darah, tenaga, luka bersalin dan semua nak kembali pulih seperti sedia kala. Tambah-tambah dalam tempoh yang sama pulak nak menyusukan anak semestinya nak bagi susu yang berkualiti. Biasalah wanita ni macam-macam benda nak buatkan.

Ni antara feedback customer yang amalkan Set Berpantang dan Menyusu Shaklee.

No comments:

Post a Comment