Wednesday 8 February 2017

Pencinta Omega Guard

Sejak zaman kanak-kanak lagi ramai di kalangan kita didedahkan dengan Vitamin C dan Minyak Ikan. Kiranya supplement wajib oleh ibu bapa untuk anak-anak yang bersekolah. Tujuannya adalah tidak lain dan tidak bukan untuk anak sihat dan Sistem Imun menjadi kuat. Almaklumlah lah di sekolah itu sendiri anak-anak bergaul dengan kawan-kawan serta persekitaran cuaca mengikut musim.

Bila dewasa pula, kita sendiri sudah terlatih dari kecil lagi untuk menguatkan Sistem Imun badan. Selain vitamin C, saya memilih untuk ambil Omega Guard Shaklee a. k. a.  Minyak Ikan.  Dulu-dulu saya sendiri tak makan Omega Guard kerana fikir saya Omega Guard ni sama je dengan minyak ikan lain. Ternyata tanggapan saya silap.

Kesan ke atas saya sendiri bila ambil Omega Guard ni adalah sangat banyak antaranya cergas dan kurang mengantuk. Paling penting jarang terkena demam, batuk dan Selsema. Masalah kulit pun dah kurang.

Fungsi Omega Guard itu sendiri adalah menyihatkan jantung dan melancarkan aliran darah. Bila darah lancar, sistem badan dapat berfungsi dengan baik.

Kandungan EPA dan DHA pula dapat memastikan sistem Imun kita menjadi kuat.

Oppss, satu lagi masalah sakit badan dan sakit lutut pun dah tiada.

Satu lagi pesanan penaja, konsisten kan diri ambil supplement supaya badan sihat di masa hadapan.

Hubungi saya untuk order :0199399544

No comments:

Post a Comment