Friday 10 February 2017

VIVIX IDAMAN RAMAI ORANG

Penyelidikan canggih sejagat untuk menentang penuaan selular dan pekongsian penyelidikan bertahun-tahun dengan Saintis terkemuka telah menghasilkan Vivix. Penemuan Saintifik yang hebat dari Shaklee.  Hanya Vivix mengandungi adunan fitonutrien proprietari, yang memanfaatkan kuasa anggur muscadine yang jarang ditemui dan resveratrol, menghasilkan ramuan yang jarang ditemui dan resveratrol, menghasilkan ramuan 10x lebih efektif dari hanya resveratrol sahaja dalam melambatkan mekanisme utama penuaan selular.

Vivix ni antara supplement idaman saya sewaktu awal-awal saya kenal Shaklee. Saya pun tak tahu sangat fungsi dan kelebihannya pada masa itu. Sehingga kan satu hari saya menghadiri seminar Shaklee dan saya lihat kulit mereka yang consume Vivix ni sangat cantik dan menggujakan. Seperti nak pegang jer kulit mereka ni. ☺

Selepas itu saya memberitahu seorang rakan saya nak beli VIVIX. Dia pesan buat tabung Vivix. Setelah hari2 disebut akhirnya dapatlah beli VIVIX ni. Kata2 kan merupakan doa.

Awal-awal saya consume memang untuk masalah resdung saya. Alhamdulillah, masalah resdung hilang. Yang buatkan saya lagi tartarik dengan Vivix ni sebab ianya membantu memberi tenaga di kala kita letih. Tonik tenaga lebih kurang macam tu. Kekadang ada jugak tubuh terasa penat tak bermaya. So, cepat2 saya telan Vivix.

Satu lagi oleh kerana Vivix ni Tonik Anti Inflamasi masalah kulit saya yang agak sensitif dapat diatasi. Alhamdulillah. 😍

Nak cuba Vivix?  Boleh call saya di talian 0199399544.

Bulan ni special tau sebab Beli 2 Botol Vivix dapat  1 biji mug Shaklee.

No comments:

Post a Comment