Sunday 12 February 2017

Kurus Dengan Set Shaklee

Penting ke supplement semasa berdiet? Bagi saya tersangat penting sebab ianya sangat membantu proses menurunkan berat. Ada sesetengah pendapat mengatakan ianya tak penting tetapi terpulang kepada individu itu sendiri.
Dipendekkan cerita, apa-apa yang kita buat mestilah mengikut cara yang betul melalui Ilmu yang dipelajari agar tidak kecundang di tengah jalan.
Menariknya program diet saya ini adalah makan 6 kali sehari. Tak sempat nak lapar pun. Amazing! Berat turun. 6 kali tak bermakna makan nasi berpinggan-pinggan. Yang penting kita tahu kawal portion makan. Nak kurus kan? Mesti ada step. Satu lagi, pesan saya menu mestilah bertukar yea hari-hari. Ini kerana supaya anda tak bosan dengan diet anda.
Risau berat yoyo? Turun mendadak dan naik mendadak? Big no jika anda betul-betul ikut.
Fungsi Set Kurus Shaklee adalah membantu anda kurus secara lebih bertenaga dan turun kg dengan selamat dan berkesan. Yang penting, ikut aturan.
Kebaikan Set Kurus Shaklee saya cuba ringkaskan.
Cinch Shake dalam 3 perisa iaitu Coklat, Vanila dan Caffè Latte membantu untuk anda kenyang lebih lama dan mengekalkan otot semasa anda berdiet.
Cinch Tea memberi anda tenaga dan membakar kalori sebanyak 4kali ganda. Minum sebelum senaman membuatkan anda mengeluarkan peluh dengan lebih banyak.
Lecithin membantu menguraikan lemak.
Herblax membantu mencuci usus dan mengelakkan sembelit semasa anda berdiet.
Kebetulan pulak bulan ni Promo Lecithin, so, kita grab la banyak-banyak sebelum kehabisan stok.
Special untuk bakal customers semua, saya bagi tips-tips lain jika anda buat pembelian dengan saya.

No comments:

Post a Comment